Regulamin WFT Drukuj

Dla usprawnienia funkcjonowania Wojskowej Formacji Taktycznej spisaliśmy najważniejsze zasady, których przestrzegamy i chcemy dalej przestrzegać. Regulamin oprócz roli czysto prawnej, ma dla nas ważny wymiar symboliczny i integracyjny.

Przybliżę punkty Regulaminu, które mają najistotniejsze znaczenie dla kandydatów do naszej drużyny:

  • zasady Regulaminu przyjmuje się dobrowolnie,
  • kandydat do WFT pojawiając się na pierwszych ćwiczeniach lub spotkaniu organizacyjnym otrzymuje status Rekruta WFT,
  • okres rekrutancki trwa ok. 3 miesięcy i należy skompletować w czasie jego trwania następujące wyposażenie: sprawdzoną ochronę oczu, buty za kostkę w ciemnych barwach (najlepiej desanty lub glany), nakolanniki (czarne, oliwkowe lub zielone), rękawice (pełne lub bez palców), opatrunek osobisty, czerwoną szmatę (zaleca się pomarańczową kamizelkę odblaskową), identyfikator medyczny,
  • po okresie rekrutanckim, który może ulec wydłużeniu, na pierwszym spotkaniu organizacyjnym członkowie WFT głosują nad przyznaniem statusu członka WFT danemu Rekrutowi,
  • decyzja o przyjęciu rekruta zapada na bazie oceny jego: predyspozycji do współpracy z WFT, regularne uczestnictwo w ćwiczeniach, manewrach i spotkaniach organizacyjnych, jego kulturę osobistą,

Ponadto istotne znaczenie ma specyficzna struktura organizacyjna naszej drużyny. Można wyróżnić dwa względnie niezależne poziomy zarządzania WFT. Jako drużyna airsoft'owa jesteśmy dowodzeni na ćwiczeniach i manewrach przez naszego Dowódcę. Na co dzień WFT zarządzają wszyscy operatorzy, tym razem jako członkowie WFT. Wyróżnia się zwyczajowo dwie zasadnicze funkcje - Skarbnika WFT, którym jest obecnie Nockeer i Sekretarza WFT, którego obowiązki wykonuje Śmigło.

 

Logowanie



Kto jest na stronie

Witrynę przegląda 9 gości 

Valid XHTML and CSS.